Friday, October 30, 2009

sAYa MaaAAALLuuuUUUUUuuu

hari ini dalam sejarah.....hari yang memalukan...huhuhu....tghr td malas nk masak..so decide utk beli mknn kat lua..kat santai equine..tmpt yg sll aku tapau mknn bw blk. then cam biasa, smp je kdai mkn, trs shoot tmt lauk. amik plastik n terus pilih lauk. bila turn nk amik nasi lak, tgk2 xde polistren..so minta la kat abg 2 polistrin. die bg..then aku pon amik nasi. pastu trs gi kaunter nk byr..biler tny bape, abg 2 sym n cakap "xyah byr...arini re-opening...." "ha? re-opening?"sambil aku pusing tgk keadaan sekeliling....aku pon da x terkata...juz say thanx n blah dgn langkah yg pantas....patut la semua org pandang aku....mesti diorg ckp aku ni muker x malu.da djemput makan, tp leh tapau bw balik lak....aaaaarrrrggggggggghhhhhhhhhhh malunyer sayeeeeeeeerrrr...........rs nk nyuruk muker kat dlm plastik mknn......tp aku x tau pon...sumpah aku xtau kdai 2 re-opening...mmg la kdai 2 da sebulan x bukak...aku igt die sambung cuti ry...signboard sama, interior sama....banner opening pun xde...

****************************************************************

pas aku citer kat mr fiance, die ckp "sempoi giler tunang aku....cayalah..." sabo je la aku ngn mr fiance aku ni....

****************************************************************

xpe la....aku orait je...no sweat! hahaha....tggu sebulan dua dulu, tggu abg 2 cam da lupe muka aku ni...then br leh beli mknn kt c2 blk...hahaha....

****************************************************************

hikmahnyer - walaupun aku malu ngn insiden ni...tp aku dpt mkn free setelah aku mencongak wit dlm purse b4 gi beli mknn td...hahaha...alhamdulillah....syukur rezeki dr Allah...

*****************************************************************

kompom pasni kl aku lalu dpn kdai 2, aku akan gelak sendiri....


0 comments: